Pentru produsele de bucatarie - mori de cereale, purificatoare si umidificatoare, aparate pentru lapte de soia, aparate pentru gatit orez, storcatoare de fructe si legume, aparate pentru apa si alte aparate pentru bucatarie - oferim pe langa factura fiscala si un certificat de garantie emis de importator / distribuitor.
Toate celelalte produse (alimentare, cosmetice, farmaceutice, remedii naturiste, de ingrijire personala, ingrijire locuinta, produsele pentru copii, produsele de hrana si cosmeticele pentru animale) se recomanda a se utiliza / consuma preferabil inainte de data inscriptionata pe ambalaj / flacon, cutie. Evident, si acestea vin insotite de factura.
Garantia pe satisfactie a Produselor Regivero
Ce trebuie sa fac pentru a obtine Garantia pe satisfactie?
R: Daca utilizati tratamentul Regivero pe o perioada de minim 60 de zile, conform schemei de tratament si indicatiilor primite si nu aveti rezultate vizibile, puteti sa trmiteti pe email, la adresa office@cosultaubio.ro, informatiile pentru retur. Inainte de a trimite aceste informatii, va rugam sa cititi cu atentie, cele de mai jos:
Vanzatorul / Producatorul se obliga sa acorde Garantia pe satisfactie clientilor ce achizitioneaza unul sau mai multe produse Regivero. Aceasta inseamna ca la primirea unei notificari in scris din partea unor clienti, care nu au fost multumiti de rezultatele produsului, vanzatorul / producatorul se obliga sa le returneze pretul produsului in conditiile mentionate in politica de retur, mai putin costul transportului.
Orice client (care a cumparat unul sau mai multe produse Regivero) are dreptul in momentul in care nu este multumit de rezultatul produselor REGIVERO sa se adreseze Vanzătorului (SC HOME WORLD SRL - www.cosultaubio.ro) si sa ceara returnarea pretului platit pe produsele REGIVERO.
Pretul produselor va fi returnat in totalitate de catre Vanzator.
Vanzatorul / Producatorul este singurul responsabil de acordarea si punerea in practica a Garantiei pe satisfactie.
Transmiterea dorintei de returnare a produselor si completarea formularului de retur se poate face la minim 60 de zile calendaristice de la achizitia produselor dar nu mai tarziu de 75 de zile calendaristice de la data achizitiei.
Un client are dreptul sa returneze doar o singura data acelasi tip de produs. A doua cerere de returnare pentru acelasi tip de produs va fi refuzata deoarece se considera tentativa de frauda.
Exemplu: Daca un client a returnat o data Samponul impotriva caderii parului de la REGIVERO el nu mai are dreptul sa returneze si a doua oara un Sampon impotriva caderii parului deoarece se considera ca a fost nemultumit de rezultatul produsului si nu mai doreste sa il foloseasc deloc. Acelasi client poate returna insa un alt produs REGIVERO, diferit de cel returnat pana atunci, dar si acela, doar o singura data.
Cand un client este nemultumit de rezultatele produselor REGIVERO, se presupune ca el a folosit produsele in conformitate cu indicatiile primite/citite si pentru problemele specifice, iar rezultatele aparute dupa perioada minima de tratament nu sunt in conformitate cu cele prezentate si promovate.
Clientul trebuie sa pastreze factura fiscala ca dovada a cumpararii produsului si a pretului platit pe produsele REGIVERO.
Care sunt pasii de urmat de catre client pentru a beneficia de Garantia pe satisfactie pentru produsele REGIVERO:
1. Trebuie sa trimita pe email datele din formularul de retur de mai jos;
2. Sa trimiti la adresa de email office@cosultaubio.ro toate datele cerute in formularul de mai jos, impreuna cu poza facturii fiscale, poza care trebuie sa fie clara, astfel incat sa se poata citi ce produs s-a cumparat, pretul produsului, datele firmei cumparatoare.
3. Sa astepte ca in maxim 5 zile de la trimiterea email-ului sa fie contactat de un reprezentant REGIVERO.
4. Sa astepte ca in maxim 30 de zile lucratoare de la trimietrea informatiilor de mai sus sa ii fie returnat pretul produselor in contul bancar indicat pe email.
Este foarte important sa pastrati factura fiscala cu ajutorul careia puteti dovedi ca ati cumparat produsele REGIVERO.
In cazul in care clientul nu are deschis un cont bancar in LEI sau nu are un cont bancar si transmite Vanzatorului un cont al carui titular este o alta persoana, Vanzatorul nu isi asuma raspunderea daca titularul contului nu transmite / inmaneaza clientului suma de bani primita de la Vanzator.
Care sunt cazurile in care Garantia pe satisfactie pentru produsele REGIVERO nu poate fi acordata?
- produsele nu au fost folosite conform indicatiilor prmite / citite;
- in momentul trimiterii pe email a informatiilor pentru retur, perioada de utilizare a produselor este mai mica decat perioada minima sugerata pentru tratament (1 luna la sampoane si 2 luni pentru lotiuni);
- lipsa facturii fiscale sau a unei poze clare;
- produsele sunt folosite pentru tratarea altor afectiuni decat cele pentru care au fost fabricate;
- produsele nu sunt pastrate si folosite in / din ambalajul original
FORMULAR DE RETUR (doar pentru produsele REGIVERO)- Trimiteti pe email, punctual, aceste iinformatii (la adresa office@cosultaubio.ro)
- Nume si Prenume;
- Telefon;
- Numele magazinului online de unde ati comandat;
- Motivul pentru care se doreste returnarea;
- Numele titularului de cont;
- Numarul de cont IBAN in care se va returna suma;
- Localitatea;
- Email;
- Localitatea de unde s-a cumparat;
- O fotografie lizibila a facturii fiscale in baza careia ati achizitionat si achitat produsul / produsele REGIVERO.
Prin trimiterea acestor date / informatii va exprimati acordul pentru stocarea, prelucrarea si folosirea datelor Dvs. pentru comunicate de Marketing.
Suport clienti
PRELUARI COMENZI: Luni - Vineri, de la 09:00 la 18:00 (pentru comenzi primite telefonic) Sambata si Duminica: Inchis; PROCESARI COMENZI (confirmari de stoc, informatii tehnice, suport): Sambata si Duminica: Inchis;
NON-STOP pentru comenzi lansate pe site.
Luni - Vineri, de la 09:00 la 18:00