Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un produs, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renuntarea la un Serviciu expira in termen de 14 zile calendaristice de la ziua in care cumparatorul intra in posesia fizica a bunurilor.
In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va completa Formularul de retur.
In cazul in care Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.
Cumparatorul poate sa-si exercite acest drept in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, iar daca ea ii este trimisa separat, atunci termenul expira la 14 zile calendaristice de la primirea ultimului colet.
Cumparatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor - din cauza modului in care sunt manipulate sau folosite, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. In situatia in care Vanzatorul (firma S.C. HOME WORLD S.R.L.) constata ca bunurile au suferit degradari, din suma incasata se va scadea contravaloarea diminuarii produselor respective.
De asemenea, trebuie sa avem in vedere faptul ca sunt produse care nu se pot returna, cum ar fi:
• Alimentele perisabile sau cu termen scurt de expirare. Si aici, ne referim la cele care, odata scoase din colet se pot strica daca in perioada imediat urmatoare primirii comenzii si pana la decizia de returnare, nu sunt depozitate corespunzator. Te rugam sa intelegi ca, noi nu putem fi siguri ca in camara de acasa sunt respectate conditiile corecte de depozitare. Pot fi si produse care daca sunt plimbate de la noi la client si de la client la noi, nu mai sunt in stare buna de consum.
• Produsele desigilate de client. Din motive de igiena, nu putem primi inapoi, de exemplu, o crema protectoare pentru copii, care a fost desfăcuta sau o crema de plaja care a fost desfacuta sau orice alt produs desigilat sau al carui ambalaj original nu este in stare buna.
In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract.
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute.
Costurile de returnare a Bunurilor vor fi suportate de Cumparator, iar bunurile vor fi ambalate astfel incat sa nu existe riscul deteriorarii si imprastierii accidentale la transport.
Cumparatorul poate solicita inlocuirea sau returnarea bunurilor ce nu corespund comenzii acestuia (alt gramaj, alt produs decat cel comandat), care au fost expediate gresit dintr-o eroare a Vanzatorului, caz in care costurile de transport vor fi suportate de Vanzator.
Nu se asigura dreptul de retragere pentru bunuri care au fost desigilate, al caror ambalaj a fost deteriorat de catre cumparator, respectiv alte bunuri care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena.
Pentru cumparatorii persoane juridice sunt valabile alte conditii privind dreptul de retragere - retur al produselor.
Politica de retur a produselor, in cazul persoanelor juridice
Firma S.C. HOME WORLD S.R.L. in calitate de Vanzator, cu titlu general, nu asigura returnarea produselor cumparate de parteneri in calitate de Cumparatori, din motive de securitate alimentara, pentru a evita riscul contaminarii accidentale, decat in situatii exceptionale precum cele descrise mai jos.
Cumparatorul poate solicita inlocuirea sau returnarea bunurilor ce nu corespund comenzii acestuia (alt gramaj, alt produs decat cel comandat), care au fost expediate gresit dintr-o eroare a Vanzatorului, caz in care costurile de transport retur vor fi suportate de Vanzator.
Partenerul Vanzatorului - S.C. HOME WORLD S.R.L. in calitate de Cumparator, are dreptul sa returneze produsele in urmatoarele situatii:
In situatiile descrise mai sus, returnarea produselor se face pe cheltuiala vanzatorului.
In cazul in care Cumparatorul se incadreaza intr-una din situatiile de mai sus, acesta va informa telefonic sau pe mail vanzatorul de situatia ivita si va completa Formularul de retur, il va transmite vanzatorului pe adresa office@cosultaubio.ro.
Vanzatorul va rambursa sumele aferente produselor sub forma de discount sau prin virament bancar in termen de cel mult 30 (treizeci) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea produselor/ bunurilor vandute, si dupa ce s-a asigurat ca acestea sunt in perfecta stare astfel ca pot fi repuse in circuitul comercial.
Produsele acceptate pentru retur vor fi bine ambalate astfel incat sa nu existe riscul deteriorarii si imprastierii accidentale la transport. Nu se asigura dreptul de retur si rambursarea sumelor pentru produse/ bunuri care au fost desigilate, al caror ambalaj a fost deteriorat sau au lipite etichete de pret.
Important!
Va rugam sa verificati integritatea coletelor si a marfii in momentul preluarii lor de la curier. Cereti curierului chitanta pentru sumele achitate. Aveti dreptul de a refuza coletele la momentul livrarii daca:
Nu semnati de primire in aceste situatii. Curierul nu mai poate fi tras la raspundere dupa semnarea de buna primire a coletului. In cazul refuzului de primire a coletelor deteriorate, va rugam sa nu efectuati plata ramburs. De asemenea, va rugam sa ne instiintati in cel mai scurt timp de motivele care au stat la baza refuzului, pentru a va retrimite marfa comandata sau sa va returnam contravaloarea acesteia.
S.C. HOME WORLD S.R.L. nu asigura returnarea produselor sau a valorii acestora daca se incadreaza in situatiile descrise mai sus si cumparatorii au semnat de preluare in bune conditii a livrarii.
Orice sesizare referitoare la livrarea marfii se face in cel mult 2 zile lucratoare(48 ore) de la primirea comenzii, telefonic la 0722/ 266 258 sau pe email la office@cosultaubio.ro.
Suport clienti
PRELUARI COMENZI: Luni - Vineri, de la 09:00 la 18:00 (pentru comenzi primite telefonic) Sambata si Duminica: Inchis; PROCESARI COMENZI (confirmari de stoc, informatii tehnice, suport): Sambata si Duminica: Inchis;
NON-STOP pentru comenzi lansate pe site.
Luni - Vineri, de la 09:00 la 18:00